söndag 21 augusti 2011

100 dagar kvar


Idag är det 100 dagar tills vi åker till det här!:



och jag får göra det här igen!:

fast på vatten..

* ÖNSKELISTOR ÄR SKRIVNA
*VACCINATIONSTID ÄR BOKAD
*NYTT PASS FIXAT
*HOSTEL BOKAT
*NEDRÄKNING HAR PÅGÅTT SEN MIDSOMMAR..

Just nu är en sjukt tråkig mellanperiod då vi bara jobbar och jobbar. Min kropp är helt slut och mina höfter gråter idag. Men förhoppningsvis blir det bättre när jag får komma till värmen.

Det har blivit några fester på sistonde och det gör ju livet lite lättare. Igår var det 30-årskalas i Västra Bodarna och det stod grillat på menyn och det var fantastiskt. Kände inte så många och kunde som vanligt inte delta i snacket om gamla klasskompisar och skolkamrater. Utan sitter mest bakom och nickar när någon väl tittar på mig. Ja, ja vad gör man inte..

Sa jag att vi snart åker till Australien?

Men det bästa av allt är att vi har sagt upp den här skit-lägenheten. En lättnad, även om vi kommer vara hemlösa om tre månader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar