onsdag 17 februari 2010

Kändis i Stöten

Idag är jag ledig och då är jag associal, orkar faktiskt inte gå utanför dörren. Men det kan väl vara okej en gång i veckan?
Just nu är Andreas iväg på visning på en lite trea, själv får jag titta på bilder efteråt. Hoppas den är fin! Det är ingen annan som har en lägenhet eller jobb för den delen, i Alingsås annars? Hör av dig "tjej med för mycket kläder för pojkväns garderob"..
Igår pratade jag med en av huvudrollsinnehavarna ur min danska favoritserie! Hur coolt är inte det? Det var bara jag som tyckte det var häftigt så jag var tvungen att ringa Pernilla och hon förstod mig, så vi var lyckliga ihop!
Citat:
"Mordkommissionen, det låter som något som gamla tanter tittar på på förmiddagarna tillsammans med Glamour och våra bästa år.."

Har ni inte sett den än så gör det! Ni kan få låna min box om ni är rädd om den.

3 kommentarer:

  1. Mamma17.2.10

    Det hade varit ännu mer spännande om vi fått veta vem av dem alla du pratat med!!!
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Karoline17.2.10

    Man får sitta inne en hel dag ibland:P det gjorde jag igår, riktigt skönt!

    SvaraRadera
  3. Spjuth19.2.10

    Coolt! Vem av dem? Jag förstår dig också!

    SvaraRadera