måndag 12 juli 2010

Svett & magont

Vilket dygn jag har varit med om.. Usch. Åt en skum sallad igår på Allum och vaknade upp vid halv ett i natt och svettades som en gnu. Insåg också att jag var tvungen att SPRINGA till toan. Där tillbringade jag mestadels av måndagsnatten och trots att det var ganska svalt o skönt på klinkergolvet hade jag fantastiskt ont i ryggen när jag vaknade upp där vid halv sex igen.. Har fortfarande jätteont i magen men det borde vara över imorgon. Svärmor ringde ikväll också:
- Du är inte så sugen på grillat va? Nej, tyvärr..

Andreas ringde igår när jag satt i Partille och väntade på pendeln:
- Jag sitter i Partille nu.
- Vad gör du där?
- Jag vet inte. Vaknade upp här nyss. Har ingen aning om hur jag kom hit..
- VA!?
- Jag har varit på Allum.
- Jaha..
Då lät det nästan som han redan satt i bilen hem. Ha ha ha.. Förövrigt verkar det som att han faktiskt kommer hem på söndag. Ska bara jobba klart sen kommer vi i ilfart ner till solsidan! Vill gå på Zpanska flugan, musik på Larmtorget och sitta på Krögers. Längtar jättemycket!

Jag brukar sällan klaga på värme eftersom jag gillar det men det här är helt sjukt. Det står helt stilla här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar