torsdag 12 november 2009

A nää...

Hade besök av vår vän Thomas igår som återigen gav mig en rejäl skopa skit för att jag har tagit bort min Facebook och är allmänt ouppdaterad på hans liv (!) Ja men ring mig med din ultramoderna mobil som man måste peta på och som bara fungerar ibland! Nähä, jag börjar väl blogga då.. Usch va ointressant men nu kan ju mamma och morfar hålla koll på mig eftersom jag tydligen är dålig på att höra av mig till dem också. Så Thomas kom alltså hem till Alingsås igår för att idag åka vidare till Västindien för att hälsa på sina kompisar som flyttat dit. Varför har inte jag också gjort det? I alla fall så bjöd han in sig själv till Nyebro och ingen blev gladare än jag. Det betydde att jag äntligen fick baka av en anledning och inte minst: träffa folk! Gjorde rulltårta och chokladbollar (som blev något sämre än när Andreas gjorde dem. Ja ja, jag kan ta det. Jag har andra kvalitéer..) Tog också upp den gamla morotskakan som vi inte pallar att äta mer av och slängde resterna som vi inte kunde tvinga i gästerna. Vi hade i alla fall jättetrevligt. Jonas och Markus var också här och vi pratade om Grand Opening i Stöten som smäller av om en månad. Ska bli riktigt roligt! På lördag bär det av mot Jul på Liseberg med Andreas föräldrar och syster med pojkvän. Det ser jag fram emot. Jag har ju aldrig varit där. Kul, kul, kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar