fredag 27 november 2009

Plötsligt händer det..

Har blivit inredningsknäpp! Ikväll är det visning och jag har redan inrett i huvudet.. Har hittat en fantastisk hemsida som jag shoppa från när det blir dags! Nordljus - En butik - En livsstil Igår var vi på Takida. De var bra men de två heavy metal-banden innan hade jag kunnat klara mig utan.. Leontine var med och det hur roligt som helst att träffa henne igen! Jag pratade sönder mina stämband och skrattade högt åt Leos snuskprat. Det var härligt. För att återanknyta till titeln syftar jag naturligtvis till det faktum att A var nere i tvättstugan för första gången i onsdags! Det var.. intressant.. -"Du, pröva slå på huvudströmbrytaren ska du se att den går igång.." Förresten, skriv gärna en liten kommentar så jag vet om det är nån annan än mamma som läser.. (Bilderna till sidhuvudet har jag lånat från Nordljus, Syster Lycklig och Leila bakar.)

1 kommentar:

  1. Mamma3.12.09

    Tyvärr my love, det verkar bara vara jag som läser dina underfundiga tankar om livet i stort och smått:) Men fortsätt gärna att förgylla min tråkiga vardag. Kram mamma

    SvaraRadera