fredag 13 november 2009

Vem fan har kastat stearin på sidoljuset?!

Har nu återigen satt mig ner för att studera och börja på en ny uppgift. Det går mycket trögt. När man väl har kommit igång är det lätt men att börja på en uppgift känns som världens projekt. Fick i alla fall Godkänt på min förra uppgift vilket kändes bra.

Har ringt Vaktmästar-Gert idag och lurade i honom att vi har en trasig toalett bara så att jag kan få lite sällskap. Nä, det har läckt väldigt mycket från den på sistone men Gert säger att det är 99% chans att det bara är kondens från cisternen som droppar men han skulle komma ändå, så jag ska snart sätta på kaffet.. Igår kväll gjorde vi väldigt god lasagne och tittade på Surf's up (en animerad pingvinfilm i dokumentär-format) sen gick vi en promenad runt Nolhaga-berget, köpte Non stop och Juleskum på vägen hem och avverkade ännu en actionrulle.

För att anknyta till min rubrik har vi alltså upptäckt tre stänk med stearin på fönstret bredvid dörren (sidoljus även kallat). Jag vet inte hur det har hamnat där! Vet dock att det hände någongång under lördagkvällen. Kan ha varit jag.. Ikväll kanske vi åker över till Hemsjö, hoppas på en spelkväll med pojkarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar