torsdag 17 juni 2010

TORSDAG

Idag är sista dagen på Andreas jobbvecka äntligen! Så ikväll blir det nog lite grillning och en cykeltur ner på stan där potatisfestivalen börjar ikväll med Erik Grönvall på scen. Igår fick jag följa med grabbarna på Hotellet. Andreas låg hemma och var sjuk. "Emmelie, jag är sjuk, jag är sjuk!" "Vad vill du jag ska göra då? Hålla handen och vaka?" "Nä, tänk inte på mig.. *host host*" "Okej jag går nu. Ha det!" Som tur var Aif:s målvakt också sjuk så istället för träning låg de här hemma och kollade fotboll. Tror inte led så mycket. Först var det förfest hos Jonas och mycket killsnack, mycket roligt! Sen var det nybakade studenter med tandställning everywhere men vi hade kul. Fick dock inte dansa så mycket eftersom pojkarna inte ville visa sig med mig med tanke på risken för ragg-minskning.. Jag gick hem strax efter tolv och tyckte det var lagom. Imorgon kommer Saffransson och sen blir det inflyttningsfest på Hisingen hos Anna-Lena och Henke. Kommer till Östra Siín på söndag!! Wiie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar