måndag 6 september 2010

Saknar "hemma".

(Bild jag fick av morfar. Tack!)

Sitter och tittar på Bygglov, det avsnittet när de var i Runsten. Var tvungen att ropa på Andreas och fälla en tår. Ibland är det jobbigt att var långt "hemifrån" och jag längtar väldigt ofta till huset.

Nyss åkte han iväg på en U-lags match så jag är själv igen. Idag har jag inte gjort någon nytta alls. Låg faktiskt fortfarande och sov när Adreas kom hem från jobbet 11.45. Tror jag åkt på halsfluss, det var ett tag sen sist. Ska nog gå och lägga mig lite till.

4 kommentarer:

  1. Anonym6.9.10

    Hej!
    Hoppas du kryar på dig!
    Hört nått om jobbet utomlands?

    Kram//Amanda

    SvaraRadera
  2. Syster7.9.10

    Jag saknar också hemma... hela tiden!

    SvaraRadera
  3. Öland är verkligen vackert, vi hade den stora äran att hyra ett hus i Rudsbäck i somras. Två fantastiska veckor med många fina minnen. Kårehamn var en väldigt vacker plats.

    Kram på dig och välkommen till den västra sidan av landet.

    SvaraRadera
  4. Hej Emmelie! har last lite i din blogg sen jag upptackte att du regelbundet laste min =) och nu gjorde du min dag nar du skrev att du fallde en tar for att ha sett runsten pa tvn! =) langt hemmifran? jag sager da de... hehe tack gode gud att jag inte ar sa hemma kar!!! hur skulle de ga? ;) Kram pa dig!

    SvaraRadera