måndag 22 november 2010

Stjärnor på slott

Hemma efter ytterliggare en bra dag på jobbet. Känns bra att ha rutiner och sover väldigt bra nu, tack så mycket.

Nu är jag ensam hemma för Andreas är på festligheter med sitt jobb och får i natt den äran att sova sked med Jonas. Ha ha Grattis Höglund! I och för sig tror jag inte nån av de kommer ha några problem med sömnen i natt. Det saknas konstigt nog ett flak med öl och en whiskey. Märkligt, de var här i morse..


(Bilderna från thorskogsslott.se)

Det verkade som de hade trevlit iaf. Sjuttio pers som badar badtunna och bastu. Champagnemingel och trerättersmiddag.. Tråkigt..

I helgen var det fotbollscup i Borås, bästa helg är det Dm och helgen efter det cup här nånstans. Me like! Låt mig jobba ihjäl mig.

Nu ska jag gå och breda ut mig i sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar