fredag 5 november 2010

Vi har nåt att berätta!

Ja, det har hänt. Vi har gjort rotmos!

Vad trodde ni?

Jag tyckte det var underbart gott!

Sicken vecka det har varit, bara rullat på hela tiden och nu kommer jag ihåg hur det kändes när allt var kul och lite stressat. Fantastiskt!

Idag har jag jobbat mellan 9.30-19.45 och är helt slut i fötter, vader, ichiasnerv, rygg och huvud. Två incidenter har präglat min dag.

1. När det var som mest stressigt kände nån att " Nä, här ska jag nog kräkas".

2. När jag hade pratat klart utbrister nån helt appropå "Jag har kusiner uppe i Småland!" Pinsam tystnad. Först fattade jag ingenting sen kom jag på att'. "Kom du och tänka på det när du hörde mig prata?" "Ja" Pinsamt skratt från föräldrarna. Ja, jag skäms då inte.

Nu har jag blivit utkastad ur mitt eget vardagsrum. Där inne sitter nämligen fyra någolunda vuxna män som stampar i golvet och skriker på TV.n: "Amen domar'n!!!"

Nu väntar en fantastisk helg! Imorgon shopping i Götet, Middag på Avenyn, konsert med Håkan Hellström och sedan mot Novembernatta på Hotet. På söndag är det Bomässa med svärföräldrarna. Bara roliga saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar