lördag 11 december 2010

Där gick hela min veckopeng helt i onödan.. Tjejer alltså.

Igår var det julfest på MX rockbar i Alingsås. After Beach underhöll samtidigt som vi åt ett ljuvligt julbord. Vi hade så roligt! Vi dansade, sjöng med och förlorade stort i musikquiz. Men jag tog ett poäng med Delilah! Taxin hade väntetid på 45 minuter så det var bara att byta skor och börja knalla hemåt. Andreas hade svårt med balansen och la sig i en snödriva. Själv hade jag en ny kappa som är så fin så fin, värmer inte skitbra men är fantastisk. Andreas bordsdam (inte jag) kastade stearin över hela honom och jag vet inte riktigt hur vi ska få bort det. Tips?




I morse låg vi kvar länge och Andreas berättade om sitt första förhållande som gick ut på att han köpte smycken till henne för hela sin veckopeng och hon tackade och stack. Och där stod Andreas kvar, snopen och med en darrande underläpp. Mycket underhållande.

Sen var vi på julmarknad nere i Haga vilket var mysigt men väldigt halkigt.

Efter detta blev det en risotto i världklass på vino pasta. Underbart gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar