söndag 12 december 2010

Tillbakablick

Idag är det jättefint väder här i Alingsås! Solen skiner och det är -10 ca igen. Vi gick ut på en promenad för att hämta bilen som har stått i stan sedan i fredags och passade på att hämta lite thai-käk också. Nu har jag rensat ut min garderob och skruvat om lite hyllor och sånt. Insåg att jag inte har några kläder. Bara sommarkläder och en massa tunna klänningar. Tyckte att det var konstigt eftersom jag har bott i Sälen i två vintrar men då använde jag i och för sig bara uniform samt partystassar..

Ja, tänk vad livet kan förändras bara på ett år. December 2009 var inte någon rolig historia. Tittar på gamla bilder och visst ser jag väldigt schleten ut?


Jag är så glad att allt nu har ordnat upp sig i livet och det känns så himla bra, för alla inblandade. Den närmsta tiden här framöver händer det ju så mycket roliga grejer också. Allra närmst är det ju Lucia imorgon och det har jag ju faktiskt inte sett sen jag själv var med på Öland 2005. Så därför drömde jag att jag var Lucia inatt och det var mysigt.


Ha ha ha.. Arton år gammal och pluggade estet. Ville bli reseledare, personlig assistent eller på reklambyrå.. Vem anade att jag skulle bo ihop med just Andreas i Alingsås och pendla till Borås i veckorna.. Ingen alls förmodligen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar