torsdag 30 december 2010

Va e de häär? Skitkååvar??


Julen har kommit och gått under tiden jag inte varit aktiv här. Mycket har hänt och mycket komma skall, både bra och dåligt. Känns som jag inte riktigt hann med att ta in att julen infann sig men det var skönt att bara komma hem om så bara för några dagar. Snön hade infunnit sig på Öland skulle man kunna säga. Först blev vi utskottade av en mini-traktor och sen fick vi stanna på Ölandsbron pga. skymd sikt så att säga..

I Färjestaden på Julafton

Syskon på Ölandsbron

Är lite bitter över att JAG lurade hela gänget till ett Palace där jag inte kände en käft.. Men uno, dos, trés tequilas kan göra ett tradigt dansgolv till en scen, som gjord för oss fyra enkom. Vi hade som sagt var mycket roligt och jag har längtat väldigt mycket efter att få dansa med några som uppskattar ens moves. Hanna; "ICA"-dansen är fortfarande number one!

Jo, ja har ju faktiskt hunnit bocka av nåra grejer till på att-göra-listan. Typ, svimma under VD:ns föreläsning, åka ambulans och bli inlagd på SÄS en natt. Inget allvarligt, endast ett gammalt blodtrycksfall som tog ut sin rätt på arbetstid..

Nyår kommer att spenderas i Göteborg med goda vänner och underbara Tapas-rätter. Låtsas-champagnen är inhandlad och nu väntar förhoppningsvis ett mycket bättre år än det gångna.

Vi är båda spända på vad som ska hända 2011. Känns som att det kan vara en ny-start på gång. Vi har storslagna planer som än så länge bara är tankar i våra små huvuden. Vi får se..

Av Andreas fick jag i julklapp en videokamera som är till för att lägga upp lite klipp här. Vi får se om jag bjuder på nåt framöver. Kan bli klippet från julafton när vi kastar bajskorvar på farmor eller kanske när gammel-gubbarna snor paket från barnen men inte kan nå dem pga. ölmagar och ömmande leder.. Något ni aldrig kommer få är ett klipp på mig när jag är arg, även om Andreas hotar med att hämta filmkameran varje gång..

Fler julebilder

Modellsyskon 1
Modellsyskon 2
Första barnet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar