lördag 23 januari 2010

Nya möjligheter

Tillbaka till El Stöto igen med massa ny energi! Förra året var jag inte ifrån fjället en enda gång (med undantag för Borlänge. En gång.) och jag kände att jag behövde nog att komma ifrån lite, bara för att komma tillbaka och tycka det är roligt. Det har blivit en liten rokad i jobbet då jag fått en ny tjänst från och med 1:a februari. Det ska bli otroligt spännande och väldigt roligt. Det är ganska mycket att göra just nu med konferenser och skolor, så det är fullt upp.
Idag är jag helt slut, kom precis hem från en jättetrevlig middag i B10 med tacos och lättsmält B-film därtill. Nu ska jag snart gå och lägga mig, klockan är ju faktisk 21.00. En lördagkväll. Ja, så är säsongslivet. Imorgon tar vi nya friska tag med nya grupper som anländer till vår anläggning. Nästa helg kommer fritiden bli betydligt mer fartfylld med A och Jonas.. Skidåkning har utlovats från min sida och som belöning ska jag få; middag på Brasseriet.

Ja, sämre kan man verkligen ha det!

Idag är det förresten den gamla Emmelie-dagen. Farmor kom ihåg, det gjorde inte jag.

1 kommentar:

  1. Syster24.1.10

    oj ja glömde.. förlåt! GRATTIS!:)

    SvaraRadera