fredag 8 januari 2010

Pojkar

Bror har varit här sedan i söndags. Idag är det fredag och den ömsesidiga respekt som fanns på mina 26 kvm är nu som bortblåst. Känns precis som när man bodde hemma. Några tecken på att en sjuttonårig pojkvasker bor hos sig: 1. Man hittar skitiga kalsonger på golvet. (Bara det är ett hörn är det tydligen okej) 2. Man hittar odiskade kastruller med nudelrester i.. 3. Man ser ett otroligt hårigt ben som har slängt sig över sängkanten en fredagmorgon klockan 11.00.. 4. 1 1/2 liter mjölk tar slut på en dag. Tur att det är kortvarigt. A går nämligen en hård framtid till mötes.. Åker till A-sås om fem dagar och stannar sex! Ska bli helt fantastiskt skönt! Våra planer är: *Åka pulka *Äta på Musses *Åka till Götet, shoppa och fika med Leo *Hälsa på Hemsjö Annars ska jag inte göra någonting! JO, jag ska ju klippa mig faktiskt. Blir det lugg i år igen tró? Vi var på fest i tisdags. Middag hos Ags och Hatten, Tipi sen och sedan efterfest hos oss. Kalle låg i bakluckan på vägen dit, mer drickbart hämtades hos Tom, Gustav och jag hade deeptalk och Kalle sov på soffan med mössan på. Sisten gick och la sig klockan 05.00. Bilder kommer.

2 kommentarer:

  1. Inte jag8.1.10

    Spring medans du kan Andreas...

    SvaraRadera
  2. Mamma8.1.10

    Annars kan du låta oss vara lyckligt ovetande...

    SvaraRadera