onsdag 12 maj 2010

Heja röd-vi...grön-vitt!!!!!

5-0 på hemmaplan blev det ikväll mot serieledande Fristad! (De spelade för övrigt i röd-vita kläder vilket gjorde att jag i de stunder -när jag var lite okoncentrerad- hoppades att de skulle göra mål. Medfött..) Pissregn och snålblåst på Mjörnvallen, Andreas spelade de sista 15. Det var en underhållande match (uppenbarligen). Jag och Jonas satt och hoppade under en filt. Dessutom har jag fått ett VIP-kort från AIF! Gratis entré och kaffe i pausen. Det är en början i alla fall. Undrar när kortet med "gratis våning i Barcelona och sponsrade Prada-skor" kommer.. Idag var det utflykt till Kållered och IKEA. För att det ska bli rättvist har vi nu delat upp det: Jag får inreda köket och Andreas får tro att han har vardagsrummet. Man får likadana budgetar och spendera hur man vill. Nja, vi får väl se.. Kollade även på lite olika sängar. Det lutar åt att det blir varsin resesäng (som på Mio kallas "svärmors-säng") i varsitt rum. Shotgun på det stora rummet!! Ahh, jag har ju köpt en ny jacka! En Race Marin från Stadium. Har tittat på den vid tre olika tillfällen och idag slog jag till. Hade dock lite ågren innan: - Om jag har tillräckligt mycket med pengar på kontot så tar jag den. - Annars har jag pengar.. - Nä, har jag inte pengar är det inte meningen att jag ska ha den. Hade faktiskt åtta kronor till godo.. Jodå såatte.. -Jaha Andreas, nu blir det nudlar resten av tiden. - Mmm, inte nödvändgtvis för mig.. Mähä..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar