måndag 24 maj 2010

Sista veckan

Nu är det jädrar i mig nedräkning! Vi trodde vi kunde komma in i lägenheten på fredag men nu blir det nog inte förrän i slutet av helgen.. I alla fall blir det jättefint. Nytapetserat, nymålat, nykaklat, balkong, kyl och frys samt blandare. Vill sova tills det blir söndag nu.. Idag har det varit storstädning här. Bakom spis, under kylen, tvättat garderobsdörrarna och toan. Ovanpå garderoben tänkte jag att Andreas skulle ta när han kom hem eftersom jag inte nådde men det löste han fint genom att jag fick sitta på hans axlar (!?) medan han stod på pallen och jag torkade och höll i spannet. Nu ikväll gick vi en lagom promenad runt Nolhagaberget tillsammans med Thomas och fikade på Tallhöjden. Imorgon blir det lunch med densamme och schlager på kvällen. Jag vet att jag inte varit så social men har/är verkligen inte på humör alls. Hoppas och tror att allt blir bättre snart.

2 kommentarer:

  1. Mamma24.5.10

    Du kan väl va vaken när vi kommer kanske...???

    SvaraRadera
  2. Syster25.5.10

    Jag kommer i morgon med ett flyttlass o förgyller din dag. (o fyller ditt förråd) :)

    SvaraRadera