måndag 31 januari 2011

Bad Face Year

Ibland kan man ha en dålig hårdag. Ibland ett dåligt ansikts-år. Det har tydligen jag. Men men, what to do.

Helgen på östkusten har varit jätteskön och skitrolig. Skojigt att träffa så många som man tänker på så mycket. Men nu är vi tillbaka i vardagen igen vilket betyder jobb och fotboll. Imorgon börjar ett nytt äventyr då jag ska börja åka kollektivt. Det ska faktiskt bli gött!

Hittade lite roliga bilder från januaris strapatser som jag knappt sett själv. Delar med mig av dom här.
Maggan i Stockholm

Tjejfest hos mig

Amanda & Andreas 2

Manne & Andreas 1

Hanna 1 & Kristin 1

Bildtext saknas..

Caroline & Martin

Andreas & Andreas blåser ballonger

Mitt i detta inlägget kom jag på att jag glömt tvätten (igen). Det ledde till att jag fick en plötslig lust att klippa luggen. Detta ledde i sin tur till att jag såg hur skitigt det var i badrummet som gjorde att jag var tvungen att städa lite och sedan lägga en ansiktsmask. Så fördriver man en sketen måndagskväll.

Just det, svärmor ringde och frågade om vi ville följa med på en kryssning! Japp, så till våren bär det av mot Kiel!! Och så är det hundköp på gång. Ja, inte för oss men för fam. Johansson.  Hittade den här fina:


2 kommentarer:

  1. Anonym5.2.11

    Kul med tjejfest. Googla "slaven tommy" ifall du vill se vad vi bokade till en tjejfest.
    /Cicci E

    SvaraRadera
  2. Låter kärvt med dåligt ansikts-år ;)

    Jag har min första tävling på min blogg =)
    Tänkte att du kanske skulle vara intresserad av den ;)
    Välkommen att delta ;)
    http://sockertussen.blogspot.com/2011/02/tavling.html

    SvaraRadera