måndag 24 januari 2011

Tänk att jag inte har slagit ihjäl dig än!?


Jessica Biel i en fantastisk kreation (lånad här)

Återigen gala på TV:n. Den bästa galan om ni frågar mig. Guldbaggegalan. Mona Malm fick Hedersbaggen och en av hennes alla repliker löd som rubriken och ibland blir man faktiskt förvånad..  Det är så roligt med galor, klänningar och smink. Sitter och tänker på att Camilla Thulin ringde mig till jobbet förra veckan. För er obildade människor är hon designer och stylist och gift med Johan Rabeus. Hon var supertrevlig och tyckte att det var "ljuvligt!" att jag kunde koppla henne. Det tyckte jag också.

Nu är det nya grejer på igång, IGEN. Me like! Är så lättpåverkad av känslor nu, när det är jobbigt så suger allt och när det är bra tycker jag att livet leker. Och det gör det ju för det mesta.

Shit, kom på att jag glömt tvätten.. Jag fick en uppgift idag. Andreas har dammsugit, moppat och tvättat nästan allt. Jag hämtade thai och glömde tvätten.. Jag suger. Men jag köpte faktiskt en present som tack för att han ändå orkar med mig.

Just nu är mannen på fotbollsträning och här sitter jag och dricker äppelvin och äter choklad. Jag kämpar på mitt håll med beach 2011. I burka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar