måndag 17 januari 2011

Hej, hå division två!

Sitter här och kollar på Idrottsgalan. Fan va det märks att de där sportfånarna inte dricker. Snacka om pinsam tystnad..

I fredags var det stor tjejfest på Lärkvägen. Oj, oj, oj så skoj det var. Champagne, vin, mat och sällskapsspel. A det var så roligt att det dröjer nog inte länge tills det blir favorit i repris! I lördags var det fika med Johanssons och besök på lasarettet. Sen var det lip framför arton stycken tjejfilmer.. Gött mos.

Igår var det cruising när till Nääs Bomullsfabriker, Allum (inköp av fanatstiska stövlar med kilklack!) och Nordik i Partille. Jag är så bra som kan hitta överallt. Som Lotta på Bråkmakargatan.

Nu har äntligen fotbollssäsongen kickat igång igen. Jorå, som vi har längtat! Är du glad, är jag glad lille vän. Undrar när jag får klä upp mig och få komma till schtockhollm och gråta glädjetårar när sambon tackar mig för allt jag gjort och att han aldrig hade blivit utnämnd till världens bästa fotbollsspelare om det inte hade varit för mig. I keep on dreaming. Korpen nästa.

Idag hade jag en nära-döden-upplevelse. Lät som att nån snöt sig i köket vilket inte hade varit så konstigt om det inte hade varit för det att jag var ensam hemma! Panik. Satte mig på huk i badrummet och slog in 112. Ångrade mig och ringde Andreas på jobbet 06.30. Övertygade mig om att det inte var någon där. Släppte allt jag hade, klädde på mig och sprang ut..

Aldrig har väl en människa varit så lycklig över att vara på väg till Borås..??

1 kommentar:

  1. syster18.1.11

    om nu någon hade tagit sig in i ert hem tror du då att de första han/hon skulle gjort va o snyta sig i ert kök. du e konstigt!

    SvaraRadera