lördag 20 mars 2010

Frida Öhrn - Release Me

www.youtube.com/watch?v=KIzrnj_VBu8

Har inte mått så bra de senaste dagarna vilket har lett till att jag kan bocka av alla tant-program som finns. Så ska det låta, Let's dance, Skavlan, Körslaget och Nyheterna..

Tittade alltså på den gamla klassikern "Så ska det låta" igår och då var Cookies 'n' Beans där och de är så otroligt bra och musikaliska! Fick mig att tänka på det här gamla klippet med Frida Öhrn som är helt fantastiskt! Sökte också vidare lite grann och hittade en skiva med henne och Bo Sundström från Bo Kaspers Orkester som också var helt underbar! En riktig vår/sommarskiva som jag kommer att lyssna på när jag sitter på vår balkong med ett glas vin i handen.. Mums..

1 kommentar:

  1. åh! ska jag lätt kolla upp, den bara måste ju vara bra =)

    SvaraRadera