tisdag 16 mars 2010

That's life on a stick..

Nu har jag varit "hemma" en sväng och det var väldigt skönt. Dagarna bestod mest av sömn om jag ska vara ärlig. Några svängar på stan hann jag ju med också i det fina vädret. En av de bästa kvällarna var onsdagen som bestod av räkor, makrill, vitt vin, tända ljus och en film. Det kommer jag tänka tillbaka på när livet blir jobbigt.

Självklart var det ju en toppenkväll när mamma och Manne kom på besök till A-sås också för första gången! De hade aldrig varit där innan och var väl inte jätteimpade men det blir bättre till sommaren! Fredagen var alltså besök på Allum, eftermiddagsfika, friidrott på TV:n med några öl, bowling på Stures (jag och mamma låg före Andreas ganska länge och det är dagens sanning! Jag skrattade förvånat så jag nästan kissade på mig och A var knallröd i ansiktet och det såg ut som han var på väg hem.) sen avslutades kvällen på Musses med fantastiskt mat! Livet består enligt min mamma av svåra beslut så det är väl bara att bita i det sura äpplet och acceptera detta då. Mammor borde ju veta.

Såg för övrigt en skitäcklig men väldigt bra film igår! "Law Abiding Citizen, mycket intelligent. För er som inte är känsliga, lättskrämda eller kvackelmagade. Rekommenderas. Me like Jamie Foxx.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar