fredag 19 mars 2010

Nedräkning..

Så har det gått ytterliggare en vecka och den har varit väldigt händelserik känslomässigt. Tiden går väldigt fort här nu och det är skönt. Börjar kännas som det är dags att komma hem för att slå sig ner till sommaren nu. Fick en intervju-förfrågan från en stor golfbana nere på västkusten som tyckte min ansökan lät intressant så det hoppas jag verkligen! Särskilt med tanke på att jag Birgit hade tänkt oss att vi skulle spela golf till sommaren. Eller moderatbandy som en vän till mig brukar säga..

Idag var Jessica och hälsade på med lilla Norma som är ganska nyutploppad. Runt omkring stod 7 tjejer och sa "åhh" i typ en timme. Jag och Tom hetsåt tårta.

Imorgon är det ledighet på schemat så jag och Hatten tänkte ta en frukost nere på Branten. De har fått jättefint där och de har otroligt mycket goá saker! Mackor (jättegott bröd), kakor och choklad gjord på RIKTIG choklad! Alla ni på östkusten: Vi kommer på besök helgen vecka 16 för att hämta grejer och hälsa på! Ses då.

1 kommentar:

  1. Anonym21.3.10

    Så himla kul att höra alla goa ord från er som jobbar på Stöten. Det värmer så gott.

    Lasse på Café Branten

    SvaraRadera