onsdag 24 mars 2010

Kom hit nu eller ses vi aldrig mer..

Titeln syftar på sms-kontakt med Tom som jag hade igår kväll. När vi väl hade fått upp honom ur soffan råkade han gå till fel hus.. oops.. Då tänkte han strunta i det! Så jobbar inte jag. Bokade taxi, ringde Tom som bestämt hävdade att han aldrig tänkte åka med den. Han hade dock svårt att säga nej när en viss taxi-chaufför knackade på och sa: "Jag ska hämta dig.." Ha ha fem minuter senare satt han på min och Hattens förfest i Lyan. Sucker..
Min kamera har varit borta en längre tid utan att jag riktigt vetat om det. Min granne hittade nämligen den framtinad i snön mittemot mitt hus men den funkar. Tänkte att jag skulle ladda upp lite gamla roliga bilder.
En kväll på Lyan för länge sen..
Fondue på Ladan
Mycket gott..
Chokladfondue med jordgubbar..
Jessica kom med Norma som inte fick vara ifred så mycket..

Igår innan det gick utför..

Jag och Micaela på Tipi

Ungefär här kände vi att det var dags att gå hem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar