fredag 29 oktober 2010

Du kan krypa ner igen..


Återigen vaknar jag av att Andreas går till jobbet klockan 05.45 men idag med en liten förändring, han kom tillbaka 06.15.. Jag hann tänka:

* Han glömde matlådan.. Fast jag påminde ju honom..
* Han har blivit akut sjuk, typ kräktes i bananerna..
* Han HAR jädrar i mig sagt upp sig!

Men inte kunde jag tro att svaret var så enkelt -"Jag var tydligen ledig idag!?" Hade morgonen varit en något starkare sida hos mig så hade jag skrattat högre. Så vi somnade tillslut om och jag blev inringd på jobb. Ombytta roller. Synd, vi har tvättid idag. Hejdå!

Så nu har vi käkat lasagne och Andreas är på fotbollsträning, tydligen inte så viktigt egentligen men man vill ju gärna "tjöta med gubbarna". Ja, han har ju faktiskt inte varit där sen innan Turkiet och det är redan över fem veckor sedan.. Herregud va tiden går..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar