lördag 9 oktober 2010

Man jaga, kvinna sola..

Nu är vi hemma efter världens längsta dygn. Men har haft det fantastiskt! Solat, badat, ätit, druckit och sovit. Varit glada helt enkelt, det bästa av allt. Semesterns händelse var ju givetvis att Andreas sköt en bläckfisk med harpun! Otroligt skickligt men personligen tror jag det var en olyckshändelse. Oavsett är han nu väldigt mallig i alla fall och som han säger "en överlevare". Jag kan inte be om nånting längre..

E -Kan du hämta ett glas vatten till mig?
A- Men jag fixade ju käk till dig, då kan väl du åtminstonde fixa dricka till?

Det gick lite till överdrift när jag fick övertala honom att inte tatuera in "Octopushunter"..

Det bästa citatet är när vi var på en typiskt hysterisk turkisk marknad och Andreas prutade som sin mamma och den stackars försäljaren började lipa och sa: "You are very hard. Why?" Andreas svarade lugnt "It's just who i am.." Jag låg dubbelvikt av skratt bland äkta fejk tröjor.

2 kommentarer:

  1. syster9.10.10

    haha ja de låter som en fin semester :) har saknat er! o fan va brun du e... taskigt! välkomna hem o puss o så!

    SvaraRadera
  2. Nej men vad härligt att ni haft det bra, kul... kul när det går bra för folk! :P Ring när du har tid! puss o kram

    SvaraRadera