måndag 25 oktober 2010

Klockan är 05.15..

och dagens första sms är mottaget:
Grattis på födelsedagen! Ville inte väcka dig..

Tack så mycket alla för hälsningarna! Högst upp på min önskelista stod ett jobb och idag skrev jag på papprena. Känns fantastiskt! Har träffat min blivande kollega och hon verkar jättetrevlig också.

När jag kom hem väntade sambon med paket och röda rosor i famnen. Jag vet att jag är lyckligt lottad men ibland är det lätt att glömma det.. Svärföräldrarna samt Thomas och Jonas åkte just hem och vi har haft en supermysig middag med flygande Jakob och Marängswischh (det ordet var aldrig med på veckans ord..) fast inte ihop utan var för sig.

Jag har fått:


En röd våg
En röd assistent
Massage
En bok om Siw Malmqvist
Två tallrikar
Ett ljus
Presentkort på Village
Fårskinnstofflor
Samt en heldag tillsammans med sambon

Är supernöjd med dagen!
Tack, tack, tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar