onsdag 27 oktober 2010

Sockerkick!

Idag har det hänt ganska lite, sov länge och sedan väntade vi på sotarn. Kollade återigen lite på olika soffbord och tv-möbler men har fortfarande inte hittat nåt som faller oss i smaken. Förslag?

Igår var jag på den andra sammankomsten på min sminkkurs. Väldigt roligt hade jag! Fick göra en dag-, kväll- och fest-make up. Tre timmar gick väldigt fort men tydligen inte för sambon som för en gångs skull var tvungen att vara själv en stund.

I eftermiddags var det sen dags för att testa en av mina röda presenter: Min assistent! Vi provade att göra katalanska maränger ur Leilas bok "Piece of cake" med ett förvånandsvärt lyckat resutltat!







Sen blev det vin och popcorn till "Bonde söker fru". Är det mysigt eller pinsamt?.. Därom tvistar de lärde. Jag och Andreas alltså.

Vi är bjudna till en nyöppnad pub till helgen med ett gäng vänner och den här gången ska brudar också med. Ett mirakel! Halleluja moment! Fantastico!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar