söndag 31 oktober 2010

Kör du på mig åker du ut!

Taget från en kemtvättssida. Need I say more?

Nu är tågbiljetterna till beställda! Åker till Östra sidan den 23:e december och tillbaka igen den 26:e. Ses den 25:e i vimlet!

I helgen har både jag och Andreas jobbat heldagar och det har varit ovant och fantastiskt. Idag var det riktigt körigt på jobbet och det var superkul att ha och göra hela tiden. Krampen i vaderna har infunnit sig och det känns bara fint! Däremot tror jag att ni som vill ha barnbarn i släkten får vända er till mina två syskon, här blire inte nåt! Jag jagade en unge idag som sket fullständigt i vad jag tyckte om att han cyklade inomhus. Fattar ni? Absolut ingenting!

Nu var just Andreas gamla lägenhet på Nyebro med på Rapport. Ja, inte inne i själva lägenheten men utanför. Konstigt. Men kul.

Igår var vi hemma hos Niklas och träffade ett helt gäng med jättetrevliga människor. Sedan gick vi till den nyöppnade Puben Lads och åt. Vi två idioter hade inte ätit på hela dagen och hade vissa svårigheter att konversera obehindrat utan att tänka på mat. Ialla fall fick vi in en av de godaste hamburgare jag har ätit och jag är ju egentligen inte så förtjust i det men detta var en hemmagjord med salami och soltorkade tomater på. Att rekommendera! Sedan bar det av vidare mot Åkanten där ett band spelade bara Neil Young-låtar, det hörde jag dock inte så mycket av för jag pratade konstant i typ två timmar. Mamma jag har fått en ny kompis! Tjoho!

Jag e på!

1 kommentar: