fredag 25 december 2009

Han är nu en komplett människa

Åhh va tråkigt.. Står i repan och det händer absolut INGENTING! Men jag och Guztav har trevligt. Björn och Petter lägger upp schema för säsongen. Det verkar vara väldigt invecklat så jag håller mig lite i bakgrunden. Längtar till nästa vecka då det är nyår och världens största ankomst! Finns inte en enda ledig skrubb att få tag på i hela Stöten! Helt galet.. Längtar också till vecka 2 då jag förhoppningsvis ska få åka hem till mitt tredje hem, A-sås. Ska bli riktigt mysigt. Fick nyss en uppdatering om hur läget var på förfesten där, jag kunde urskilja otroligt få ord faktiskt men det lät som de hade det trevligt. Tack för alla fina julklappar som jag fick uppskickade hit, det uppskattas! Underkläder, smink, böcker, vantar samt strykjärn och bakbunkar. Kul att A ringde sen och sa att han hade fått ett strykjärn han med. Vi lär använda dom ofta..Nä. Tydligen var min julklapp till familjen rätt uppskattad. Först.. Så här är det; jag köpte ett spel som hette Hjärnsläpp som har fått mycket bra kritik men familjen är RÄTT tävlingsinriktad och pappa lackade ur som vanligt trots att han vann.. Fick ett härligt sms från faster där det stod "nu har vi alla varit i gruppterapi men din pappa har fått alla hjärnhalvor och blivit en komplett människa". Tack för upplysningen.

1 kommentar:

  1. Syster26.12.09

    vi spelade "med andra ord" sen också.. pappa o dennis va på lag. du kan ju gissa hur de gick! aa de va underhållande.. ;)

    SvaraRadera