lördag 5 december 2009

Har ni ätit av det undre lagret fast att det inte är jul?!

Igår var vi hos Thomas och lekte 15 sen gick (!) vi upp för backen till Tipi. Där var en massa nytt folk men också några gamla. Väldigt roligt att träffa gamla känningar. Idag var planen att åka skidor men det blev inte så, vi sov för gott. Så vi har suttit på häcken hos Mickan och Ags och inte gjort nåt. A var på glatt humör och ringde och meddelade att de vann gruppen i Intersportcupen idag och att de skulle spela imorgon igen. Ikväll var det julbord med Höglund på Hotellet. Sätter mina pengar på att jag kommer få minst två samtal innan denna dag är slut.. Ikväll blir det film, middag och mys. Vi har blivit för trötta för att orka med säsongandets hets..

Jag har röstat på Ägglikör!
-Jag tyckte inte om den! -Åt du på den och la tillbaka den?!!

1 kommentar:

  1. ja, jag åt på den!
    men nej, jag la inte tillbaka den

    SvaraRadera