tisdag 22 december 2009

Jul, jul strålande jul..

Snart är den här, julen. I år har jag för första gången på typ 10 år känt att jag faktiskt vill fira jul.. Jättekonstigt. Eller kanske inte. Det är ju typiskt i alla fall att jag sitter fast här uppe då. Hade gärna varit i ett pyntat hem i Rinkabyholm och käkat Ris á la Malta och godis till jag spricker. Saknar julen på Öland med Amerika-husen och tåget som gick runt runt hela tiden. Jag kanske har blivit vuxen?! Man får i alla fall göra det bästa av situationen och det bästa är att jag ska flytta in hos Hatten imorgon så vi inte sitter ensamma. Snart ska vi åka till Sälen och köpa skinka och bingolotter. Det är nämligen uppesittarkväll på onsdag! Fick tillbaka min telefon från verkstaden igår. På lappen står det att de har bytt knappsats och slide. "Test OK". Test är f-n INTE ok!! Knappsats fungerar ej och man måste prata i headset för micken är trasig.. Nu Telia i Lindvallen, håll i er för nu ska ni få se på temperament! Pissråtta..

1 kommentar:

  1. Syster22.12.09

    mm min va fan mer trasig än hel när den kom tillbax därifrån.. PUCKO!

    SvaraRadera