fredag 18 december 2009

"Jag tycker du ser ut som en välskapad fiskare!"

Nu står jag i repan och har en liten lugn stund.. Har jobbat själv hela dagen, inte så mycket folk i anläggningen. Lovade en vakt på Harrys nyss att vi alltid skulle komma och festa hos dom varje tisdag. Känns inte som en högoddsare.. Idag har det varit riktigt roligt/okoncentrerat på kontoret. Bokningen börjar ju sin dag med förmiddagsfika klockan 9.00. Tom värmde glögg i nåt som såg ut som en potta. Men vi är ju inte dom som är dom utan drack gladeligen ändå! Chrille väntade på en färgpatron men fick en överraskning när han öppnade och insåg att det var en chokladkartong. Det konstiga i kråksången är att han blev besviken.. Ags hade Stötens egen fiskehatt på sig under headsetet och såg skoj ut. Någon sa att hon såg ut som en missbildad fiskare. Det var då jag kläckte ovanstående titel.. Imorgon är jag, Mih och Jeb lediga och då ska det bli skidåkning förhoppningsvis. Var dock -26 grader när jag gick upp till jobbet i morse så vi får väl se hur många åk det blir. Ikväll blir det Vinteridet och middag på Brasset! Har träffat de danska guiderna från Team Benns och bjöd in dom till vår fest. Sebastian från förra året hade hälsat till alla och sagt nåt om tequila.. Jag förstår inte alls vad han pratar om. Men det finns tydligen en film..

Fotnot: Jag använder här arbets-förkortningarna av våra namn för att ingen ska bli stött..

2 kommentarer:

  1. Vad kostar den filmen. Jag är intresserad...
    Mamma

    SvaraRadera
  2. efter lite redigering får vi nog snällt dela med oss av tequila filmen elm..men först "the muppet show, christmas edition" :P

    SvaraRadera