måndag 14 december 2009

- Vi ger varandra kärlek.

En present från A. Ingen julklapp, bara för att jag är snäll.. Det är en After Ski-nalle som jag döpt till Bertil som jag kan prata med. Beskrivning: Denna nalle tillhör en speciell art som aldrig går i ide. Vintern utnyttjas till skidåkning. Kvällarna åtnjuts i after ski-anda framför brasan med nostalgisk sång och dans samt stora mängder av den bästa årgångshonungen..

Var tvungen att dubbelkolla med lillebror att vi verkligen inte skulle köpa julklappar till varandra. Det skulle vi inte. -Vi ger varandra kärlek.. Ha ha, vilken poet. Öppningshelgen är över.. Pust. Det har varit lite jäktigt med nästan bara nya kollegor och mycket runt omkring. Allt har dock flutit på bra och vi är nöjda. A och gänget var uppe.. Det var riktigt roligt att ha honom här. Synd att jag jobbade lite för mycket och de åkte så tidigt bara. Men A har fått mersmak och tyckte faktiskt inte att bilresan var det värsta han upplevt. Såklart, kan man somna på två sekunder så borde ju det faktiskt inte vara ett problem. Om man nu inte ska köra. Och det skulle han inte.. Helgen rann iväg men jag har iaf hunnit med ös på After Skin (direkt efter jobbet), pizza på Lyan, pokerface på Vinteridet (Vem fick gå och önska och lägga sitt huvud på sné? Undertecknad såklart. Vem annars?) samt en bakis-lunch på Brasset. 8 personer sa till mig -"Du ser sliten ut!" Tack. Varför säger man så? -För det första: Jag vet!!! -För det andra: Ingen skulle någonsin säga att man är ful fast att det är det dom menar med "sliten".. Ja, ja klanka på nån annan och låt mig va!

En jobbig gårdagskväll men nu känns det ok igen. Ses ju snart igen.

Såå nu till dagens händelse! Emmelie är dagens intervju på Stötens blogg. Jag är antingen sjukt dum eller bara självdestruktiv..

3 kommentarer:

  1. Anonym14.12.09

    hahahaha.....allvarligt ??=) den ska jag se när den läggs ut!

    SvaraRadera
  2. Syster14.12.09

    Vår lillebror är världens bästa!

    SvaraRadera
  3. Anonym14.12.09

    Ska lägga ut dig på youtube //gissa vem

    SvaraRadera