söndag 22 augusti 2010

Smultronstället

Nu är den uppe! Ni vet alla vad jag talar om. Balkongen! Invigd tillsammans med Mikaela idag. Var tvungen att åka till Blomsterlandet för jag var lite uttråkad men jag är mycket nöjd med resultatet. Här kommer lite bilder från lägenheten.

Igår hade vi kräftskiva här, jag och Andreas. La en hel förmögenhet på riktiga havskräftor och räkor så vi njöt riktigt när vi åt. Till det hade vi valnötsbröd, ost, aioli, avocado, rom och goá grejer. Självklart även vin och sen blev det snaps med passande visor till. Andreas hade jobbat på dagen så vi började direkt när han kom hem vilket gjorde att vi var lagom salongsberusade kl 17.. Det var gött i alla fall. Sen blir man ju givetvis sugen på nåt sött så då var jag tvungen att svänga ihop en kladdkaka.

1 kommentar:

  1. syster23.8.10

    Ja de va ju inte en dag försent. Då blire barbordinvigning på balkongen helt enkelt :) nice!
    O du.. han e inte som han ska va va?!, den där andreas!!

    SvaraRadera