måndag 30 augusti 2010

Weekendresa

Nu har vi kommit hem från vår weekend i Kalmar. Vi har haft det bra som vanligt. Överraskade familjen Råberg/Berglund med att komma på kusinens födelsedagsfest trots att jag strax innan ringt och grattat och beklagade mig över att vi inte kunde komma hem till kalaset eller det fina vädret. Mycket lyckat. Åt tacos och drack tequila och somnade fort.

Lördagen bestod av slapp på stan och självklart Krögers. Vädret var givetvis med oss också denna gång. Sedan hem till farmor på revbensmiddag och sällskaps-spel. Hjärnsläpp kan vi kalla den kvällen.

Söndagen var återigen en repa på stan, Ben & Jerry's och en sväng förbi Hanna för att säga Hejdå innan hennes flytt till Stockholm.

Andreas höll låda och underhöll mig hela vägen hem. Vi har bestämt oss nu för hur vi ska ha det i framtiden. Vi ska ha goa jobb, unna oss goa grejer och spara pengar för att kunna bo utomlands i längre perioder. Sounds like a very good plan!

By the way så tyckte Andreas att jag skulle söka ett guide-jobb på Guadeloupe. Så jag gjorde det..
Ha det!

Förresten måste ni bli bättre på att kommentera!

1 kommentar:

  1. okänd1.9.10

    Då kommenterar jag nu... Säg till nästa gång du tänker föreviga din mamma på bild!!!! Då skulle hon ju kunna le åtminstone....

    SvaraRadera