onsdag 25 augusti 2010

Villa Ha*

Sitter här i soffan och drömmer mig bort.. Satt och kollade på Blocket och hittade detta fantastiska penthouse till försäljning i Marbella. Endast 8 750 000:- men då får man ju tänka att bilen ingår i priset! En Mercedes Bentz.. Ja, ja va e väl en bal.. Det blir nog Maxi ett tag till.

Back to reality:
Igår gjorde jag storkok. Det blev pannbiffar, potatis och brunsås. I mängder. Efter det blev det äpplepaj med vaniljsås. Idag svängde jag ihop en plommonchutney som jag tyckte blev fantastisk god faktiskt men den får jag tydligen äta själv..

Imorgon blir det shopping i Göteborg. Fast jag skulle kunna tänka mig att avstå från shopping i all evighet om jag bara fick den här lägenheten. I och för sig skulle jag nöja mig med en del i en husvagn så länge det var i Spanien.

*Povel Ramel döpten en gång för länge sedan Monica Zetterlunds fantastiska hus någonstans i Stockholm till Villa Ha.

1 kommentar:

  1. syster27.8.10

    jaa säg åt ditt fotbollsproffs till man att köpa den lägenheten så kommer vi, hela tjocka släkten o hälsar på;)

    SvaraRadera